Helg i gamla släktingars tecken

Känns som om jag inte gjort annat än besöka gamla släktingar i helgen.
 
Lördagen spenderades hos farfar och Inger i Almunge. Blev en tur till Thun´s där jag hittade en jättesnygg kofta (får lägga upp bild sen), lite underkläder och ett träningsarmband för mobilen. Vi fixade även till massa kläder jag hade som behövdes sys in eller korrigeras på något sätt. Så nu har jag en ny sommargarderob. Några plagg iallafall som jag inte använt på länge för att de varit för stora. Gjorde även om en klänning till kjol. På kvällen grillade vi revbenssjäll med rabarberpaj som efterrätt. Hur gott är det inte?
 
På söndagen blev det en sväng till Tärnsjö för att gratta farmors syster. Vet inte om det är så roande för mig dock att fortsätta följa med dit. Det var en hel del snack om den gamla goda tiden, massa minnen och prat om vilka som hade dött. Är det så man blir när man passerar 70? Känns ju lite vemodigt faktiskt. Med det så kan jag inte påstå att jag hade mycket att bidra med till konversationen och satt mest tyst. På kvällen kom Emilia och Gabi över på lite fika samtidigt som vi gjorde beställningar i Taxfreekatalogen till resan. Bara 3 veckor kvar nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0