Regn och slask

Finns det inget mellanting i det här landet när det kommer till väder? Allt annat ska ju vara lagom och mittemellan. Nejdå antingen är det snorkallt eller så är det regn och slask. Tror nog att vädret som det är nu är värst. Allt blir blött och allt blir kladdigt och skitigt! Ge mig vår nu så jag slipper det här!
 
För övrigt är jag sjukt trött och seg idag. Kanske inte konstigt med tanke på 3:e detoxdagen. Kroppen bränner av den sista energin som finns lagrad och det börjar ju ta slut. Sovit skit har jag också. Kommer bli en rolig dag detta. Turligt nog så behöver jag inte göra någonting alls. Möjligtvis dammsuga men det går snabbt.
 
Erbjudit min kusin att ta över min sköldis som strandat hos pappa sen några år tillbaka. Jag vill inte ha henne och pappa börjar tröttna så det är väl bra ;-). Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0