Klocka och OnePiece

Just nu är det utförsäljning med halva priset på Arge Kaj´s outlet här i stan. De ska tydligen dra vidare till annan ord. Jag visste att de varit på andra orter förr men inte att de stack vidare så snabbt. De har varit här i kanske 2,5 månad och det är inte mycket alls. Köpte mina Canada-mjukisbyxor där tidigare men idag slog jag till på stort. Eller inte, eftersom det var halva priset så slog jag till på en OnePiece och en klocka att ha på väggen i köket. Har kollat på klockor flera gången men inte hittat någon som jag gillat. Denna tyckte jag var snygg och perfekt att ha på väggen där det ändå inte går att sätta upp något annat. Ingen idé att engagera sig heller, bor inte kvar så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0