Intervju nr 2

Ska snart iväg på intervju nr 2 där jag var förra veckan. De ringde igår eftermiddag och undrare om jag fortfarande ville ha tjänsten och om jag ville komma idag och träffa VDn. Det känns som om det går lite bättre nu faktiskt. Gäller bara att charma henne med alltså.
 
Jobbiga är att jag vaknade och mådde sjukt illa. Vet inte vad det är frågan om. Jag har inte tid med att må illa så sitter nu och kämpar i min lite käk. Kan inte påstå att jag har mycket hemma att äta precis. Nervös vill jag inte påstå att jag är iallafall men kanske mitt undermedvetna tycker att det är på allvar nu. Att få komma på en andra intervju känns ju som att de ändå tror på mig och har värderat mig lite högre än andra. Sak samma.
 
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0