Tiden går för fort

Jag måste klaga lite här. Tiden går så jäklar fort nuförtiden. Det känns som att jag inte hinner med någonting. Men i verkligheten gör jag massor. Det är konstigt det där, för det är ju klart att man inte sitter på jobbet och gör ingenting. Tiden där går så fort eftersom jag trivs så sjukt jäkla bra. Jag vet jag har sagt det redan men det tåls att upprepas flera gånger. Mina kollegor är guld och det verkar som att de uppskattar att jag är där också. I fredags fick jag iallafall höra att de var glada att jag var där.
 
Måste även mer seriöst försöka söka en ny bostad nu också. Uppsalahem satte upp en lapp i trappen i veckan om att det är dags för renovering. Eftersom jag bor på korttidskontrakt får jag ingen tillfällig bostad. Så maj/juni är det dags att dra vidare. Så om någon vet någon som hyr ut en lägenhet i Uppsala, LET ME KNOW!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0