Taaz.com

Idag har jag suttit i stort sätt hela dagen på sidan www.taaz.com. Där kan man ladda upp en bild på sig själv för att sedan testa olika sminkningar, hårstilar osv. Det kan definitivt vara bra om man vill kolla vilka färger man passar i när det gäller smink men även färg och stil när det kommer till hår. Man kan även ändra ögonfärg om man så vill för att testa hur det skulle se ut med färgade linser.
 
Jag har alltid varit lite besatt av tanken att jag skulle passa rysligt bra i någon frisyr med lugg, jag har väl har en ungefärlig nyans på hårfärg jag vill ha men kan vara svårt att köpa och färga i själv. Dessutom var det sjukt kul att testa hur jag passade i tex. blåa ögon, nu är jag väldigt nöjd med min egen ögonfärg så jag lät det vara när jag provade frisyrer iallafall. Tycker det är intressant hur man kan se så annorlunda ut beroende på frisyr och hårfärg. Kan konstatera också att blont inte passar mig, jag ska antingar ha mörkare blont eller någon ljusare nyans av brun.
 
 
Tänkte visa några, eller ett gäng, kunde inte välja ut några. Klicka på bilderna för större.
 
Provade även Hayley Willams från Paramores hårfärg. Fail på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0