Säg hej till reseledaren

Nu när jag äntligen fått ett jobb blir det solsemester i sommar, det är ett som är säkert. Har suttit idag och kollat på olika resmål. Kom fram till en grekö och till slut hamnade slutvalet på Rhodos. I stora hela är väl hotell också valt, det står mellan två stycken just nu. Priset skiljer inte så mycket och inte avstånden heller. Den ena är 50 m från stranden och typ 100 m från centrum och den andra 150 m till stranden och 0 m till centrum. Skillnaden ligger mest i detaljerna, det ena är ganska stort och modernt med hur mycket grejer som helst medan det andra är aningen mindre och med i klassisk stil. Jag tycker väl att sista verkar mysigare även om poolen är mindre men jag föredrar ju havet ändå så ;-). Båda all inclusive, denna resa slår vi på stort! Resan kommer nog ske v. 32 eller v. 33.
 
Fatta vad jag läntat efter en solsemester sen Cypern 2010. Får lite lätt abstinens alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0