Borde ha blivit kock istället

Tog en promenad till mormor på eftermiddagen för att se hur hon mådde efter operationen och allt. Hon bjöd på fruktsallad med keso och valnötter. Sjukt gott! (yes jag vet att det är ett hårstrå med i bilden men jag åt inte upp det ;-))
 
Sen på kvällen så gjorde jag Moussaka efter Viktväktarrecept. Det blev sjukt god. Jag kan ju som vanligt inte hålla mig riktigt till receptet men gjorde så gott jag kunde för att hålla mig så nära som möjligt. Pointsen blev det ingen skillnad i iallafall. Igår gjorde jag pasta och tonfisksås enligt VV och förra helgen en jättegod Broccoli och kasslergratäng. Borde kanske ha blivt kock istället för personalvetare? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0