Måste göra något åt designen

Känner att det börjar bli dags att göra något åt designen på bloggen. Vet dock inte vad jag ska göra...
 
Trivs med grunden jag har men är väl headern som ska ändras och lite andra saker. Tror att allt ska breddas lite. Har noterat när jag sitter vid jobbdatorn som har stor skärm att det ser lite litet ut emellanåt.
 
Har dock inte tid med det just nu, om 2 veckor har jag semester. Kanske kan försöka fota lite roligt i Agadir. Någon jävla bild ska man väl kunna få till att ha som header tycker jag. Visst har jag många bilder att välja på men orkar inte. Vill ha något stilrent men ändå jag.
 
Får klura på saken... ny header blir det iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0