Lucia

Imorse blev jag väckt av myskissen som villa gosa (och förstöra frisyren). Okej, frisyren såg ut som kaos på förhand så jag måste ha sovit gott. Eller nej, jag har vaknat till några gånger och drömt konstigt. Jobbrelaterade saker brukar tala för viss underliggande stress. Gick iaf igenom alla steg för årsskifterutinen och semesterberäkningen inför nästa vecka och januari. Eventuella diffar som kan dyka upp pga att högsta cheferna har förmånsbil.
 
Just nu sitter jag på kontoret själv och myser. Körde lite luciafika i min ensamhet då jag inte hade någon frukost hemma. Måste handla efter jobbet idag. Har ingen aning om hur många som kommer tn till kontoret idag. Eftersom det är fredag gissar jag att det blir rätt tomt faktiskt. Bara att sätta igång och jobba då. Har två arbetsgivarintyg att fila på, en extra lönekörning att göra inför julen samt leverantursfakturor att betala in. Glory glory!
 
Glad Lucia på er! Vi bortser från att det är Fredag den 13:e idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0