Jag orkar inte mer...

Idag är en sån dag som jag helst skulle sova igenom. Trött som ett as, känns som att det blir mellan säng och soffa jag kommer gå idag, eventuellt på toa också. Inte speciellt hungrig. Då är det illa! ;-)
 
Dock riktigt tråkigt då det var planerat ett besök till Stockholm idag men jag orkar inte. Det får bli en annan gång. Är definitivt inte upplagd för utgång och att träffa en massa folk idag. Tanken på lokaltrafikstrul (är det ens ett ord?) får mig på dåligt humör direkt...
 
Så det blir till att pyssla hemma i egen takt. Har veckans diskberg att ta hand om. Så blir det när det enda man gör är att komma hem och sova samt äta frukost innan man går till jobbet. Sen är det match igen kl 16.
 
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0