Första advent!

Får väl börja med att be om ursäkt för den usla uppdateringen under helgen. Jag har helt enkelt haft fullt upp och inte varit hemma.
 
Lördagen började tidigt. Skulle med ut och jaga lite rådjur. Vi grillade lite korv och sprang runt i skogen. På vägen ut på landet var det massa dovhjortar som sprang på sidan av vägen, sen på den mindre vägen fick jag stanna 3 gånger för att rådjur skulle passera. Hur många tror ni vi hittade på i skogen när vi letade efter dem?
 
Nada, precis. Inte ett jävla djur såg vi. Jag föreslog därför att vi skulle ta bilen och köra fram och tillbaka längs vägen istället. Jag kör och Malin laddar bössan. Vi struntade i det och åkte och fikade istället.
 
Jag var helt slut efter all friskluft så tänkte att jag skulle åka hem tidigt. Men nej i vanlig ordning blev jag kvar, fick håret klippt så nu är det fräscht igen och så gjorde vi varma mackor för ett helt kompani. Mysigt var det iallafall.
 
Söndagen började lite senare. Blev en sovmorgon till 09 iallafall innan jag pallrade mig upp. Sen var det fullt ös. Städade hela lägenheten, så menar jag att jag plockade undan massa skit som låg och skräpade. Dammsög, moppade och julpyntade heela dagen. Hann med en shoppingsväng med mamma också. Fick åka till Stadium och byta mina träningsskor så sulan började släppa efter 4 träningspass.
 
Kvällen avslutades med en kebabtallrik, hockey och glögg. Gabi hade med sig starkglögg och den var inte god men onykter blev man. Matchen orkar jag inte ens kommentera. Har två saker att säga, Linköping är ingen favoritmotståndare, det går bara inte. Kul att Tobias Forsberg var tillbaka. Det blev även rätt tjejigt i soffan när Jon Knuts intervjuades efter första perioden. Vad ska man göra? ;-)
 
Over and out. Dags för lunch! Mördarveckan fortsätter sedan!
 
Bjuder avslutningsvis på några bilder från lördagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0