Agadir here we come

Gran Canaria var planen men idag vid lunchtid insåg jag att alla de resor vi kollat på försvunnit och ersatts av några lax dyrare resor. Jag gick alltså in och kollade plan B, Agadir i Marocko. Jättefint lägenhetshotell, mysig stad. Ringer min partner i crime för att höra vad hon tycker om ändrade planer. Svaret blir ungenför samma som jag känner just då, "att komma iväg är viktigare än destinationen", då att vi inte måste till kanarieöarna som alla andra svenssons.
 
Sagt och gjort. Jag ringer ett snabbt samtal till Ticket, snabbt samtal tillbaka till Gabi. Tar bilen upp till Gränby centrum, bokar och betalar på plats. Så den 21/12 sitter vi på planet ner till Marocko. Ska bli sjukt skönt att komma iväg, samtidigt som känslan av att fira julafton på den Marockanska sandstranden känns annorlunda. I like it!
 
Som sagt lägenhetshotell, två rum, 68 kvadrat, balkong/terass, stor jävla pool, gym. 300 meter till stranden, 1 km till centrum. Kommer bli mysigt!
 
Lägger in lite bilder, lånade från apollo.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0