Jobba imorgon

Denna vecka har gått alldeles för fort vill jag meddela. Några dagar har man flytit runt och fixat sånt man inte hunnit annars. Några dagar har spenderats i Dalarna med pappa och några på stranden hemma. Med andra ord, veckor måste bli längre men inte samma gällande arbetsveckor såklart ;-). Imorgon måste jag in och jobba. Så kommer att jobba måndag, tisdag och halva onsdagen sen går jag återigen på semester. Denna gång 2,5 vecka och av dessa spenderas en vecka på Rhodos med vänner. Kommer bli hur härligt som helst. Om jag längtar! Känns även bra att man fått några varma och soliga dagar hemma så man hunnit känna på lite värme innan man drar.
 
Lägger upp lite bilder från Dalarna senare. Blev Siljan runt utan att vi tänkte det. Nu ska jag tvätta klart och ta en härlig, kall dusch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0