Jobb, jobb och mer jobb!

Började jobba i måndags. Första dagen efter semestern. Kan sammanfattas på ett sätt, KAOS! Vet inte vad som hänt på bygget när jag varit borta. Kan säga att det var fullt upp från morgon till kväll, fick övertid direkt. Tänker gå tidigt imorgon istället.
 
Varje dag har jag haft fullt upp efter jobbet också. I måndags var vi till Lindsbro och målade klart det vi påbörjat innan, så nu är det klart. På tisdagen var jag och Gabi i Gränby ishall och kollade på Almtuna - AIK. Var väl ingen höjdarmatch direkt, bara träningsmatch. Men var väl kul att komma iväg på lite hockey. Kändes dock konstigt att gå från 20+ utomhus till att gå in i kylan, brukar vara tvärt om. Eller ja man vill in i ishallen för att det är varmare. Igår var vi ut till Lindsbro igen och grejade med diverse. Gosade med kissebebisarna, kom även en kull till igår. Idag roar jag mig med att tvätta och har även storhandlat. Ser även lite hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0