Händelserik dag minst sagt

Jag är helt slut, ska slänga mig i soffan och kolla på idol snart sen blir det nog till att sova. Det har varit en riktigt händelserik dag. Lite mer än jag kanske velat. Skulle som sagt till tandläkaren klockan 13 för att få en spolning och eventuellt något mot inflammationen vid visdomstanden. Efter lite om och men resulterade det iallafall i att tanden skulle dras ut, där och då. Jag som är tandläkarrädd fick lätt panik men tänkte fan nu eller så blir jag aldrig av med skiten! Har dock aldrig skakat så mycket när jag fick bedövningen (spruträdd med) och fällde även nån tår. Hann i stort sätt upp till mamma med ett litet paket innan det var dags att dra ner till stan. Fick en tid hos frissan redan idag så var lika bra att fixa barret. Blir väl nån toning imorgon med Gabi. Sen via mostrarnas salong hem där mormor väntade för att fixa soppa till mig. Blir inte mycket tuggmat framöver. Har precis avnjutit mormors underbara fisksoppa och som tur är har jag inge ont alls i munnen. Mindre ont nu än förra veckan.
 
Nu är håret friskt och fint igen ett tag framöver. Fick min favvofrissa så jag är nöjd! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0