Då var man hemma igen

Det var varit en härlig vecka på Rhodos med mycket sol och bad. Tror vi har haft ca 36 grader varje dag, varmt och skönt med andra ord. Tur det blåser en del på ön annars skulle man flyta bort i svetten kan jag säga. Har blivit en hel del mat och dryck också med tanke på all inklusive. Sista gången jag kör på det vill jag säga. Den enda drink på hotellet som gick att dricka var Pina Colada, gissa om jag är trött på den nu. Känslan av att vara konstant jäkla proppmätt är det äckligaste som finns... men nu tillbaka till rutiner. Denna semestervecka har kostat mig ett kilo upp på vågen! Det är ju inte alltid man har semester och är utomlands så får väl vara värt det. Nu tillbaka till nya hälsosammare vanor med mat och träning så ska det blir ordning på detta tills nästa semester ;-).
 
Nackdelen var dock att jag i tisdags fick problem med visdomstanden igen så har i storta hela knaprat smärtstillande hela veckan. I slutet var jag dessutom ordentligt påverkar av inflammationen och har lite feber. Fick akuttid hos tandläkaren idag, gissar en penicillinkur men vem vet... huvudsaken är nu att få de jävlarna att dra ut fanskapen i överkäken så jag slipper få mer problem.
 
Lägger upp lite bilder senare. Tillsvidare får ni se dessa som jag la upp på facebook och instagram igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0