Jävla typiskt!

Har precis sett sista avsnittet av "Torka aldrig tårar utan handskar" på svtplay. Blev en aning deppad efter det faktiskt. Så himla fin serie att jag dör, tror jag ska ha ett maraton imorgon och se dem alla.

Vaknade nog på allmänt dåligt humör också, lyckats bli irriterad på mamma och hennes dataproblem ett x antal gånger. Pallar bara inte. Det är ALLTID något! Få se om jag tar det idag eller imorgon då jag är på lite bättre humör kanske.

Ska till jobbcoachen strax. INTE ett DUGG peppad för att gå dig men kan ju åka och försöka se glad ut iallafall och se vad hon hittat på idag. Kanske slipper fylla i häften med frågor som jag tycker hon kan hitta info till själv dvs mitt CV, personliga brev eller uppgifter jag har hos AF.

Till råga på allt såg jag Djurgårdens laguppställning inför kvällens bortamatch mot Almtuna (som jag för övrigt ska se på plats) och Gabriel Landeskog spelar inte! Röta också! Har ju lite sett fram emot att faktiskt se honom spela riktig match på nära håll och så kommer han inte spela. Verkar inte vara en skada så vet inte vad det är. Mycket tråkigt är det! Kommer såklart heja fram DIF till seger ändå ;)
bild från difhockey.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0