Frostat av frysen

Sådär ja. Nu har jag varit riktigt produktiv eller nått. Det krävs ju lite planering och omtanke när man frostar av frysen. Är inte så trevligt om allt rinner ut på golvet. Körde lite Örebrostyle där vi körde in kastruller med kokande vatten i frysen på att skynda på det hela. Sååå 3 timmar senare så är min frys äntligen isfri! Känns bra att jag inte har en stor frys, vågar inte tänka på hur lång tid det skulle ta. Men lovar mig själv att från och med nu, frosta av frysen lite oftare. Tingeling var väldigt nyfiken kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
Emma

2012-10-22 @ 12:45:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0