Då var det klart

Headerna är färdig och uppe, ny bild på sidan och uppdaterad text. Kände att det var dags att göra det då man inte alltid kan hänga kvar i det som var. Man måste våga se framåt också.
 
Med det åker jag nu ut på landet. Pallar inte sitta och ruttna här inne i stan idag så passar på. Lär väl vara hemma i god tid då jag ska till Jobbcoachen imorgon bitti. Hur tänkte jag när jag tackade ja till kl 09 liksom? Man blir mycket morgontrött av bristande rutiner måste jag säga. Men blir väl bra med tanke på att jag troligtvis måste upp tidigt på torsdag och på fredag. Får unna mig sovmorgon innan jobbsökarmaratonet på onsdag ;).
 
Ska passa på att klippa barret också!
 
Ha en trevlig eftermiddag och kväll hörrni! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0