24 oktober

Sjukt trött imorse. Först ville jag inte ur sängen alls men lyckades pallra mig upp iallafall. Tror det tog 2 timmar att göra sig iordning. Eller ja klä på mig haha. Hade tänkt ta mig upp till mamma och greja med hennes dator tidigare. Nästan så det hann bli snudd på mordhot (skämt å sido).
 
Idag är min jobbsökar dag men som sagt går det inte så snabbt just nu. Förstår inte att det inte går så långsamt. Så jag får väl gå hem och ta tag i livet kanske? Inte så pepp på att göra någonting idag så får se vad som händer ikväll. Har pratats om att ses och se film eller nått. Vet inte om jag har lust så som det känns nu.
 
Förresten fick alla som var på Almtuna - Djurgården matchen igår en (ful t-shirt). Almtuna har tydligen en ny sponsor som heter Jöta, förstod inte riktigt vad det gjorde men det spelar väl ingen roll. Det var iallafall ett hjärta på och så stod det Almtuna och Jöta. Nu var det ju så att jag fick en storlek 2XL på min stol och kan inte påstå att jag har någon användning för den haha. Eller ja tänkte inte gå ut med den även om den passat. Så jag får väl tacka Almtuna och Jöta för en ny sov t-shirt alternativt färgahåret/tvätta/städa t-shirt. (bjuder på en skön morgonfripp till den ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0