1a oktober

Nu kan man säga att det verkligen är höst. Med tanke på vädret har det väl inte varit någon sommar direkt kanske utan mer än lång vår som gått in i höst redan tidigt. Vi pratar mycket om väder, iår kanske mer än någonsin, typiskt svenskt kan tyckas. Men har man fyra årstider har man alltid något att klaga på, för varmt, för kallt, regnigt eller till och med för soligt för vissa.Jag tar hellre sol och värme varje dag i veckan med en regnskur på eftermiddagen än konstant mulet, mörkt och grått framförallt hatar jag kyla. Men! Har gått med på att det får bli en riktig vargavinter iår bara jag får en ordentlig sommar nästa år. Det är väl inte för mycket begärt?
 
Annars börjar jag idag ta tag i mitt liv igen. Ställde mig på vägen imorse och var lite överraskad att jag inte gått upp mer i vikt än jag gjort dessa månader av nästan obefintlig fysisk aktivitet. Om inte annat känner jag mig jävla flubber i kroppen och det tycker jag inte om. Trodde inte jag skulle tvingas göra detta igen men är ett måste. VLCD var det på obestämd framtid. Eller så kanske jag bestämmer mig efter mötet med ryggkirurgen, kanske inte är så bra att köra på så vid operation, för kroppens skull.
 
Detta gillar jag iallafall med hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0