Mot Strömsholm

Idag blir det roadtrip till Strömsholms djurklinik med Ebba. 2 månader sedan hon opererades så förhoppningsvis en sista koll nu och att det ser bra ut. Hon är iallafall mycket piggare och mer sig själv nu. Har inte sätt så mycket haltande heller så det är bra!
 
För min del är det skönt att komma hemifrån en stund. Ger mig möjlighet att rensa tankarna lite dessutom. Gjorde nämligen det sämsta man kan göra igår inför en operation och gick in på ett forum/blogg där folk som opererat diskbråck har skrivit. Från 2009 och framåt. Såklart de värsta fastnar på näthinnan liksom. Men det verkar iallafall som att de unga som opererat sig blivit bättre och det såg även ut som att ju längre in i nutiden det kom så verkar folk mer positiva. Kanske visar på hur ingreppet förbättrats. Ska ändå ringa operationskoordinatorn imorgon samt till vårdavdelningen. Erkänner att jag vill ha koll på läget, gillar inte att leva i ovisshet.
 
Aja nog babblat om det, nu måste jag fixa till mig så vi kan åka någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0