Lunch och fika hos farfar

Har precis kommit hem efter god lunch och lite fika hos farfar. Är det fars dag så är det. Lika bra att passa på att bli bjuden på god man när man kan eller? Kött, potatis och riktigt god brunsås blev det men lite grönt till. Efteråt nybakade bullar och chokladtårta. Unnade mig iallafall en liten bit.
 
Gjorde hemmagjord snickers åt pappa igår som jag skar i bitar och la i burk tidigare idag. Lyckades få ihop det hela i en bild på Instagram såklart. Vet blir mycket sånna bilder i bloggen men jag tycker det är lite roligare eftersom mobilbilder inte har den kvalitet jag skulle vilja ha ändå. Men ja jag ska väl bli lite bättre på att ha andra bilder än från Instagram. (emmah87 är mitt användarnamn förresten om ni vill följa mig där).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0