Jag överlevde Friends arena!

Skämt å sido! Sjukt mycket folk igår och kan undra vad folk har ätit. Jag och Emilia fastnade ganska långt fram på arenaplan mitt framför Grabbarna (SHM). Så vi såg ju sjukt bra eller ja när inte alla män runtomkring oss stod ivägen. Helt ärligt manglade de oss. Vi kastades runt som vantar kändes det som även om killarna runt oss var jättegulliga och frågade hur det gick för oss och så. Typ tog tag i oss om det blev för mycket och framförallt fick de hämta upp Emilias saker som hon kastade runtomkring sig hela tiden hahaha.
 
Fick massa bra bilder men eftersom pappa hämtar mig för avfärd till Stockholm om ca 20 minuter så hinner jag inte. Måste få något i magen först känner jag så ikväll laddar jag upp och beskriver mer. Får bli en instagrambild istället.
 
Helt klart en av de bästa kvällarna i mitt liv hittills, iallafall iår slår den allt med hästlängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0