Ibland får man ryck

Bestämde mig för att ta mig upp ur sängen relativt tidigt idag så när jag vaknade lite i 9 så låg jag inte kvar så jag skulle somna om. Tror jag börjar bli helt förslappad ibland med tanke på hur lätt jag bara kan somna om. Dock tillbaka till nattugglemode! Låg vaken till efter 02 inatt, jag som varit så bra på att ändå hoppa i säng i tid.
 
Har dock fått ryck här på förmiddagen. Rensat ut skit och sorterat i alla mina sminknecessärer. Slängt massa skit som jag inte vill ha eller använder, och som är gammalt. Har även fått bort all reklam som jag i stort sätt oftast slänger på golvet. Vidare in i köket där jag klippt bort och sensat mina blommor, några av dem började se förjävliga ut med gula eller torra blad. Men nu är de fixade. Började även diska, bara besticken kvar. Ska väl sortera lite tvätt om en stund och se om jag kan ta mig upp till apoteket och ta ut mina medicin (om jag har råd).
 
Sen är det dags för månadens pappersarbete så jag kan lämna in i eftermiddag, kommer inte hinna imorgon när jag har annat att pyssla med innan vi drar till Strömsholms djurklinik igen med Ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0