Förberedelser

Nu är det inte långt kvar innan jag far till Nacka för operation imorgon. Det medför såklart en hel del förberedelser såhär dagen innan. Har fått massor gjort i form av att jag skickat sökta jobb till min arbetsförmedlare, ringt och sjukskrivit mig samt betalt räkningar.
 
Men värst av allt är väl duscharna inför operation. Säg hej till mig fiende nummer 1. Descutan!
 
Hur huden och håret känns efter denna behandling behöver jag väl inte nämna kanske? Luktar som att hälla desinfektionsgel över sig och man blir torrare än torrast, håret känns som stripor som inte ens borsten vill glida igenom.
 
Sådär ser det ut efter 2 omgångar dusch med Descutan. Hoppas vi aldrig behöver ses igen. Ja förutom imorgon innan operationen då. Nu kan iallafall INGEN kalla mig för smutsig, finns väl inte en bakterie kvar på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0