Efter första natten hemma

Känns som Tingeling vakat över mig hela natten. Hon har antingen legat uppe bredvid huvudet eller nere vid fötterna. Hon brukar inte göra det hela natten faktiskt bara i perioder annars. Hon kanske har saknat mig också. När jag behövt gå upp på toa har hon gått med precis som en hund går fot. Det är lite roligt. Hon kanske inte är så dum som hon verkar ibland hahaha. Hon vet nog att jag inte är helt hundra.
 
Annars så var det jävligt skönt att få sova i sin egen säng. Jag har sovit som en stock. Sov en 2-3 timmar på eftermiddagen sen hoppa jag isäng igen vid 11 och sov säker till 10 med litet uppvak vid 05. Med tanke på hur jag sover och har ingen som väcker mig lär jag inte kunna följa tiderna för medicinering till punkt och prickar men ska försöka så gott jag kan. Ska ju medicineras vid 4 olika tillfällen under dagen och det är bara på morgonen jag ska ha alla tabletter så blir till att göra ett bra schema.
 
Snö igår också. Lär kanske inte bli de längsta promenaderna för mig nu ifall det är halt. Jag är inte så sugen på att ramla just nu faktiskt. Men ska väl försöka ta mig ut en sväng under dagen iallafall. Annars har jag en lägenhetsvisning att gå på kl 18 och efter det kommer väl Gabi och ser lite hockey med mig! Pappa kommer hit och käkar, tänkte fixa kyckling/curry pizza så kanske ska tina kycklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0