Bedrövlig natt

Natten har bestått av allt annat än sömn känns det som. Somnade väl vid lite efter 23 och vaknade vid halv 1. Lyckades sova till halv 3 kanske och från det låg jag vaken till strax efter kl 6. Somnade och vaknade igen halv 8 av att grannarna höll på att flytta. Det lät förjävligt kan jag säga så sov inge mer på morgonen. Så jag har roat mig med att diska.
 
Det kanske är lika bra att jag kommer ha fullt upp hela dagen. Som det verkar så ska jag iväg snart och handla massa bakgrejer, åka till mamma och göra bullar tills imorgon. Efter det blir det väl en sväng och handla med Gabi, möta upp pappa på IKEA för att kolla på gjutjärnsgryta. Sen blir det raka vägen hem och sätta igång och göra kålpudding innan ishockeyn börjar. Blir hockeykväll för hela slanten med Gabi.

Kommentarer
Postat av: Adriana

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack =) ska jag göra.
Emma

2012-11-02 @ 12:11:59
URL: http://adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0