21a november

Dagarna rusar iväg denna vecka och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting. Unnade mig en rejäl sovmorgon idag, eller egentligen vaknade jag ganska tidigt men låg kvar i sängen och gosade med Tingeling i säkert 1,5 timme. Sjukt skönt var det, sen kom jag ju ihåg listan med att göra så då fick jag gå upp.
 
På tal om Tingeling så hörde jag att hon höll på att kräkas under natten men hittade aldrig var och orkade inte leta, nu kräktes hon nyss i köket och jag kom ihåg nattens bravader och hittade även stället, såklart precis på mattan! Aja får väl ta den med på söndag eftersom jag ska ta sängkläder och allt inför operation. Ooorkar inte...
 
Har reagerat på att hon kräkts några gånger på senaste tiden dock. Vet inte om det beror på maten hon får, jag har reagerat på att maten hon äter dvs Pussy blötfoder (som hon bara får en gång om dagen) har sett konstigt ut. Då menar jag att de varit väldigt geléiga och rinniga, vilket de inte varit förut och det är i samband med dessa burkar som Tingeling börjat kräkas emellanåt. Först trodde jag att det var Willys som fått in dåliga burkar eller något men sen har det varit samma när jag köpt på ICA Maxi, Kvantum och Coop. Så jag har ingen aning, jag föredrar Pussy (haha) för de luktar och ser inte lika äckligt ut som Whiskas. Testade Willys egna och då luktade ju Tingeling död i nyllet när hon ville kela! Det går ju inte för sig hahaha.
 
Aja kanske får skicka ett mail eller något till Pussy och fråga eller iallafall påpeka att jag uppmärksammat förändringen?
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och ringa till Nacka och ställa lite dumma frågor, men jag börjar ju bli nervös och känner att jag behöver ha koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0