Värme i Sverige

Såklart. När värmen kommer till Sverige försvinner allt vad matlust heter i mitt liv. Jag glömmer att äta och får tvinga i mig mat på bestämda tider för att jag måste. Lovely! Meeen jag ska inte klaga för hellre varmt än kallt!

Dagen har spenderats med syster. Kul har vi haft! =) Det blev färgning av hår, klänningsshopping, annan onödig shopping med mamma och lite runtkörande i bil. Ska visa bild på klänningen när jag hittar den igen ;)

Ikväll verkar det bli Eurovision och smågodis i soffan. Hade ingen lust alls att gå ut på krogen och festa när planerna blev ändrade från att vi skulle till "Markus hårig". Han är ganska hårig och därav smeknamnet vi gett honom hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0