Filip och Fredrik

Filip och Fredrik hade ju föreställning i Uppsala igår på UKK. Självklart var man där. De är så jävla bra tillsammans, har svårt att se dem framför mig en och en liksom. Showen var skitkul, hade verkligen kramp i hela ansiktet efteråt. Dock lite chockad av att få se lite mer av Filip Hammar än vad jag hade tänkt mig, när han imiterade Näcken på centralstationen. Men de är helt underbara. Tycker dock kanske som flera andra att största fokus under föreställningen inte var Uppsala i sig utan något som de kör vid varje tillfälle. Alltså hur de träffades och sina egna hålor till hemorter typ. Meeen det är helt okej, hur ska de kunna skämta om Uppsala i 90 minuter. Jag är helt klart nöjd!

Uppsala kommun kanske också fått sig en ny slogan haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0