Fårklippning

Var ute på landet igår och klippte lite får och åt god mat. Tanken vad väl att vi skulle inviga mitt "med andra ord" men det hann vi inte. Tiden gick rysligt fort, helgen har gått rysligt fort! På tal om att klippa får och min rygg kanske någon undrar om det är så smart. Jag anser att det inte var någon fara, har gått med konstant samma i smärta i snart 5 månader och det blir INGEN skillnad. Det kan vara lite sämre någon dag när det är skitväder men annars så spelar det ingen roll om jag ligger still som en död fisk eller gör saker. Skillnaden ligger mest i vilket humör jag är på och hur jag hanterar smärtan den dagen.

Hoppas dock att jag får svar imorgon!

Fina Hedlund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0