Bra Loreen!!

Jag satt igår och hade känslan om att det skulle gå men favorittippade bidrag har ju fallit förr liksom. Var egentligen inte alls nervör heller när poängutdelningen började utan tänkte går det vägen så går det vägen.

Men skitkul att vi vann, jävligt bra jobbat Loreen. Nu svävar Christer Björkman på moln. Undra vad Danny säger nu egentligen?? Jag ska helt klart på Eurovision i Friends Arena nästa år. Om jag så ska prostituera mig för att ha råd med det. Närmare än såhär kommer det inte!

Lär för övrigt få flytta till Globen och Friends arena nästa år i Maj då. Både ishockey-vm och Eurovision. Det blir grejer det. Känns ju som att jag är stammis där redan nu efter 2 ishockey matcher och så Lady Gaga i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0