Måndag den 5e mars

Ny vecka igen då! Tiden går så fort att jag knappt hänger med nu för tiden. Men har bestämt mig för att denna vecka ska bli mycket bättre än den förra. Det börjar i eftermiddag med ett möte med länsstyrelse om praktik där. Jag är peppad, vill verkligen vara hos dem. Väntar även beslut om teoridelen i akademikertraineen. Hoppas verkligen att jag slipper gå och läsa saker jag redan kan en gång till. Å andra sidan har jag inte fått några papper med information om den så vet jag inte vart jag ska vara ;).

Funderar på att möblera om lite hemma. Går inte att göra så mycket men flytta sängen och lite sånt borde ju göra någon skillnad iallafall =). Vi får se vad som händer, först in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0