Ibland undrar jag varför

Ibland undrar jag varför jag håller på?! Ja jag sa att jag inte skulle ta upp dieten denna gång men detta stör mig så mycket att jag måste. Men varför gör jag det här när min kropp uppenbarligen inte fungerar som alla andra. Här kör man diet och går runt på mindre än 500 kalorier per dag och var gör man, går ner typ 1 kilo på en vecka. Visserligen så har jag väl gått ner typ 3 kilo denna vecka men 2 är ju mestadels vätska. Okej jag vet att de sista kilona är de svåraste men WTF, det borde ju bli någon skillnad iallafall?! Kan jag inte träna ner dem och äta "rätt" och så går det skitsegt på diet tappar man ju hoppet. Nej jag ska helt klart göra en utredning på min ämnesomsättning. Punkt och slut! Känns som om det är godare att leva på sallad i så fall!

Förresten, fick tillbaka sämsta ursäkten från Uppsalahem angående problemet som jag felanmält massor av gånger. Meeen så länge som det kanske hinner bli åtgärdat innan jag flyttar ska jag väl vara glad? ;)

Nu väntar jag bara på svaret från mailet jag skickade till Jysk imorse ;)

ÅÅh vad jag älskar att klaga ibland, lovar att jag ska sluta så fort livet ser lite ljusare ut! =)

Kommentarer
Postat av: marit

hej! råkade ramla in på din blogg och ville bara säga en sak :)



du verkar ju vara en himla fin tjej, så tryck inte ner dig själv ang vikten - 1 kg/vecka är mycket! Det är mellan 0,5 till 1kg man ska kunna gå ner, finns inga genvägar - att gå ner mer per vecka är extremt svårt..!



så holl hoppet uppe och pressa inte dig själv för hårt så ska det nog gå bra tillslut :) mvh /marit

2012-03-13 @ 11:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0