Första arbetsveckan avklarad!

Det har varit en bra och lärorik vecka. Det har även varit massor att göra, kanske inte så mycket som jag tycker har med personalarbete att göra men det är ju klart att vi personalare som stödfunktion ska fixa inför utbildningar. Det är det denna vecka har bestått av, förbereda inför utbildningsdagen, utföra den och sedan sammanställa resultatet från dagen. Det sistnämnda ägnade jag hela gårdagen åt.

Har fått beröm från chefen redan och det känns bra. De verkar nöjda med det jag preserar. Något som jag iofs vetat hela tiden. Jag presterar när jag får chansen men andra arbetsgivare har inte velat chansa. Dessutom har arbetet gett mig en annan syn på hela organisationen. Det är lätt att man ser från sitt perspektiv då vi egentligen är en stöttande funktion till ledningen och enhetschefer. Så medarbetarnas input har varit intressant.

17 sådana ark har jag renskivit under fredagen. Det är rätt klurigt att tyda olika handstilar. Men det gick och nu finns allt på intranätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0