En uppdatering... Länsstyrelsen

Min praktik/trainee på Länsstyrelsen går jättebra. Jag trivs som fisken i vattnet redan. Jag har fått flera uppgifter och ansvarsområden att ta hand om redan och det känns som om de tycker att jag är användbar iallafall. Hittills denna vecka har mycket tid gått till att förbereda inför utbildningsdagen på UKK (Uppsala konsert & kongress) imorgon.

Mina uppgifter har till att börja med varit att skriva ut uppgifterna som ska utföras imorgon och lägga dem i kuvert. Det kommer att vara 17 bord och varje bord ska ha 5 olika kuvert med övningar. Och tro inte att det bara var så lätt som 1 papper per person eller något i kuverten så blev till att räkna och greja. Var inte riktigt vän med skrivaren igår om man säger så.



Jag har också gjort nummerlappar till alla borden. Såklart var pappren för tjocka och glansiga för att lägga i skrivaren så fick göra dem alla för hand. Ser ut som en 8-åring gjort dem men men. Chefen var nöjd så det är väl huvudsaken!


Jag har även skurit till namnlappar och satt dem i brickor så man kan ha dem på sig. Räknade att jag satt i 150 lappar i brickor även om några var blanka ifall folk som inte ska vara med dykter upp. (just denna är till vår kära landshövding).


Juste såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu, fyrisån, sitter på Elisabeths kontor den här veckan när hon är på semester men nästa vecka får jag mitt eget kontor med dator, telefon och allt. Najs!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0