Jag vann!!!

Var med och tävlade om en t-shirt hos hockeysverige.se förra veckan. Man skulle helt enkelt gissa på vilken person som skulle vinna vilket pris i NHL Awards. Jag var lite svenskpartisk vill jag säga. Skulle vilja säga att det var en "fine line" mellan vem jag ville och vem jag trodde. Sista frågan var då såklart hur många priser svenskar tog hem totalt. Gissade på att de svenskar jag redan röstat på samt "Affe" skulle vinna. Han kanske inte vann det pris jag trodde men han vann ett pris så mitt svar var ju rätt hahaha. Så jag har vunnit en t-shirt. Yay! Lite kul eftersom jag sällan vinner någonting och blir lika förvånad varje gång!

Nu ska jag dra mig upp till mamma och sätta ihop hennes nya dator, greja med sladdar och jag vet inte vad. Det lär ta ett tag, sen vidare upp till Gränby och kolla lite. Har suttit inne för många dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0