Usch tidig morgon

Har suttit uppe i ca 40 minuter nu och försöker vakna till. Varför är det så skönt att sova på morgonen för? Har iallafall duschat så det är klart. Idag är det första dagen på Academicums introduktion till praktiken. Idag är det väl lugnt då det bara är 2 timmars information mellan 10 och 12. Jobbigaste är att jag måste cykla ner på stan... brr brr brr, har inte vågat kolla på termometerna än. Imorgon blir det nog lite jobbigare då det är en heldag med att greja med CV på morgonen och sen "intervjuträning" på eftermiddagen. Inget av dem har varit mitt problem hittills så det suger men jaja, får väl gå och se glad ut då jag inte får några pengar annnars ;)

Längtar redan till helgen... snark!

Bild på mig och syster från i lördags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0