Tidig morgon hos tandläkaren

Morgonen har spenderats hos tandläkaren. Eller egentligen hos tandhygenisten faktiskt som putsat mina tänder ordentligt kan man säga. Så nu jäklar börjar ett nytt år och jag ska bli bättre på att använda tandtråd även om jag tycker det är äckligt. Dock tycker jag det är taskigt att hon inte torkade bort klet hon sett till att placera på min kind, vilket jag upptäcker när jag står i kassan på ICA. Tack, tack så mycket.

Annars har jag en tid hos sjukgymnasten på måndagmorgon. Så få se vad som kan göras åt mitt lilla problem haha. I vilket fall som helst så går jag och kollar upp problemet. Nu ska jag ringa till Uppsalahem och klaga på att de fortfarande inte fixat porttelefonen, så jag måste gå ner och öppna porten eller kasta ner nycklar. Och mina nycklar mår inte så bra just nu pga det.

Laters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0