Snark

Då var det dags igen. Att gå upp runt 07 är inget jag älskar direkt. Kanske är för att jag av någon anledning nu också har skitsvårt att somna före 00 på nätterna. Jag är ganska känslig för få sovtimmar, det är sjukt. Trodde man behövde sova mindre med åldern? För mig är det oförändrat. 8 timmar tack! Annars dröjer det ett tag på morgonen innan jag är vaken. Skulle det behövas så är jag såklart inte handlingsförlamad eller något sånt även om jag ser ut som en zombie hahaha.

Men men, idag är det en heldag på Academicum som gäller. Det ska diskuteras CV och så kommer någon som är retoriker och ska ha intervjuträning. Peppad? Nja, jag skulle helst skippa denna dagen helt men som det är nu måste jag gå. Kanske kan komma på en riktigt bra anledning till att jag måste iväg tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0