Rastlös lördag trots träning

Var på friskis och tränade imorse. Körde ett medelpass bara för att jag faktiskt tycker det är kul. Halv 10 är lite i tidigaste laget annars. Men kändes skönt att komma iväg. Annars lär det bli en slappardag idag. Har nada dinero att röra mig med så är bara att sitta hemma. Hade kunna åka ut på landet men har inte råd att tanka bilen.

Så vettesjutton vad jag ska hitta på att roa mig själv med. Känner mig rastlöst, nästan så att jag skulle kunna åka ner till ännu ett träningspass men behöver ju inte överdriva. Känner mig inte så jäkla road av att dega framför tvn heller. Skulle ha kunnat ta en promenad om inte termometern hade visat -8 grader. Lite kallt för min smak faktiskt.

Får roa mig med att försöka hitta vilken film denna animation kommer ifrån. Upplys mig gärna om ni vet =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Despicable Me! :D http://youtu.be/zzCZ1W_CUoI

2012-01-23 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0