Orkar inte tvätta!

Ska egentligen tvätta kl 12 men är inte så jäkla sugen. Har inte så mycket tvätt heller så funderar på att skippa det. Kan ju kolla om det finns någon tid på söndag istället eller annars i veckan. Just nu känns det ganska drygt. Vill hellre dra och träna faktiskt. Nu när min höft känns bättre. Eller så vilar jag den också idag så jag kan dra på ett morgonpass imorgon istället. Eller njaa eftersom det inte känns som om jag fått ut så mycket av veckans två pass så vill jag nog köra idag iallafall. Men jag är ju taggad idag och de var jag inte igår, då gick jag hem från stan istället så var ju något. Har gått hem från stan 2 ggr denna vecka. Tar kanske 20-30 min.

Ska kolla tvättstugan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0