Måndag igen

Dagen till ära har jag träningsvärk i rygg och mage istället för ben och rumpa. Omväxling förnöjer har jag hört. Kan vara att jag fokuserade mer på det igår när jag tränade eftersom det var mycket fokus på ben på passet i lördags.

Sitter nu också ska göra mig iordning för att gå ner på stan, till Arbetsförmedlingen rättare sagt. Deras nya påfund är tydligen att vi måste gå ner och typ "anmäla" oss igen efter denna 2 veckor av introdution till praktiken som jag har haft. Varför får man inte ringa liksom? Skit tycker jag men en promenad har väl ingen dött av, lite tidsfördriv sådär. Kan ju ändå inte göra så mycket idag när jag har typ 0 kr på kontot. Kommer vara 3 riktigt sega dagar tills pengarna kommer in på onsdag eftermiddag.

Fick precis ringa runt för att mamma inte har någon el hemma. Vattenfall ville inte hjälpa utan att man kontaktat hyresvärden och Uppsalahem svarar inte utan verkar ringa upp när de har fikat klart. Jäkla bra system det där! Nä nu ska jag röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0