Jäklar vilken natt!

Hann nog sova ca 1 timme mellan 01 och 02 inatt bara för att jag var för trött för att hålla ögonen öppna efter att ha byggt ihop ikeamöbler. Sen var det ishockey för hela slanten. Vilken jäkla match det var från början till slut. En riktig jäkla nagelbitare. Kan säga att jag var måttligt nervös i tredjeperioden när det ännu inte blivit något mål på alla skott. Satt upp i sängen och nästan hoppade. Men sen i förlängningen kom målet för Små kronorna. Den glädjen var helt underbar, jag satt och grinade, så glad var jag. Asså sport är förjävlig ibland! Att man orkar kolla hahahaha. Släckte tvn och lyckades varva ner lite efter 05.30. Så ja jag har inte sovit så mycket, blir till att lägga sig tidigt ikväll istället, typ. Men det var värt den sömnlösa natten, så mycket kan jag säga.

Hela VM har bjudit på underbar ishockey, massa mål och skön inställning från grabbarna. Nu längtar jag till stora ishockey VM i maj. Eftersom det spelas i Sverige och Finland kanske man åker och ser en match! Nu sitter jag och laddar lite då jag tänkt ta mig till friskis och träna lite. Har sjuk träningsvärk efter igår men WTF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0