Jahapp det var den dagen

Passet jag och Gabi var på idag var hur bra som helst. Det var tufft och jobbigt men man orkade liksom pressa igenom det. Det var lite nyare nyanser av gamla övningar och det är alltid uppskattat. Tippar att jag kommer dras med en förjävla träningsvärk imorgon. Typiska var att hon såklart var vikarie och håller i vanliga fall till på Ultuna. Minns inte vad hon hette heller så kan inte kolla upp henne men det går nog att få reda på i receptionen.

Efter det hade jag en jättetrevlig och god lunch på Unico med Gabi och Emilia. Som vanligt när vi gör något så spårar det rätt rejält. Men man behöver ju inte vara seriös jämt. Har hittat ett par blåa jeans som jag verkligen vill ha inne på Kappahl, då menar jag blå, inte deminblå. Skulle nog köpa ett par svarta också eftersom de bara kostar 199 kr styck. Det är billigt för jeans tycker jag. Meen det får vänta lite tills jag fått lite större överblick över finanserna haha. Dumt att kasta bort alla de få slantar jag har direkt. Köpte dock trosor då det börjar bli kris, lite trött på att det hänger eller inte sitter bra.

Sen blev det City Gross med mamma och Gabi. Gabi fick storhandla och jag och mamma lullade mest runt. Fick 4 st frysta laxfiléer för 35 kr. Det är billigt det. Så nu jäklar har jag mat så det räcker hela månaden. Ska snart iväg och käka middag med pappa, vet inte riktigt vad det blir än men en sak är klar iallafall. Ingen snabbmat i form av pizza, hamburgare eller kebab blir det.

Blev taggad i en bild från Gabis och Emelies fest. Jag och Marris! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0