Hade nästan glömt

Hade nästan glömt hur tråkigt det var att spendera det mesta av sin tid helt själv. Har ju varit ute och farit, träffat folk osv hela tiden sedan Gabi flyttade så har inte riktigt kommit tillbaka i mina vanor igen. Kan ju säga fy tusan vad tråkigt det är att göra allt själv. Jaja inte så långt upp till mamma om jag vill ha sällskap ;)

Är sjukt rastlös iallafall så har bestämt mig att dra till friskis om en stund och springa av mig lite. Tänkte ta ett lätt pass i gymmet eftersom jag inte är helt bra med förkylningen men att ta en vanlig promenad hjälper inte. Har försökt och ja just nu behöver jag komma igång lite mera.

Efter det är det IKEA som gäller. Ska åka dit med Gabi eftersom hon måste handla grejer till sin lägenhet. Tanken är väl att vi ska hitta en tv också. Men känns ju som att det är Elgiganten eller Media Markt man bör åka till. De har de bästa priserna faktiskt. Visst finns Siba eller Expert men inte alls lika bra tycker jag. Kan åka till netonnet också men njaaa där är ingen rea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0