God förmiddag

Hann inte blogga igår. Det var fullt upp hela dagen.

Intervjun då? Jodå den gick bra. Jag tyckte det kändes väldigt bra och jag kunde ge väldigt bra exempel till vi vilka situationen jag agerar på ett visst sätt. Och det känns som de fick en bra bild av vem jag är då ena administratören som var med gjorde en snabb sammanfattning av vad hon uppfattat och det lät bra, det lät som jag. De var jättetrevliga så jag skulle verkligen kunna tänka mig att jobba där om jag blir vald. Tjänsten är som HR-admin till ett projekt som går av stapeln senare nästa månad, hela psykiatrins verksamhet ska ju byta lokaler och det är mycket administration som krävs innan dess och även arbetsrätt. Så de vet inte riktigt hur lång anställningen kommer att vara, 1 år men kan även bli 1 och ett halft. Hursomhelst är det ett jobb och viktig erfarenhet.

Annars var Elin på besök igår och vi satt och snacka en massa skit i några timmar. Det var riktigt kul och trevligt. Efter det drog jag och tränade. Var inte så sugen innan men väl på passet så var det bara att köra och det var skönt efteråt. Börjar fundera på om det är enklare om jag flyttar in på friskis så ofta som jag är där hahaha. Å andra sidan så är det det enda stället jag checkar in på typ haha.

Sen var det tvhäng för hela slanten. Snart ska jag iväg och handla med mamma. Först måste jag kolla vad jag behöver köpa samt betala räkningarna så jag vet vad jag har att röra mig med denna månad.

Kunde inte sova igårkväll igen så roade mig med lite fulbilder hahaha men med risk att de skulle skicka mig till psyket så kanske jag ska hålla mig till de normala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0