God förmiddag

Sitter här och filosoferar lite. Tänkte kolla om det finns några roliga jobb att söka men det är ju sånna jäkla krav på de jobb som ploppat upp efter årsskiftet. Det är nästan så man undrar om de söker superman. Hoppas fortfarande på jobbet jag var på intervju på förra veckan. Det VILL jag ha =)

Kalaset igår var trevligt. Blev inte så mycket fika för min del men liten bit tårta iallafall och nå kaka som mamma bakat. Måste ju hålla nere på sötsakerna om jag ska bli av med detta jäkla småätande så jag får brottas med varje kväll. Nu har jag ju inget hemma direkt att småäta på förutom grapefrukt.

Senare blir det träning. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra, alltså pass eller gym. Tycker inte att gym är så roligt längre, det är en sådan period. Så får se om det finns ett roligt pass idag som jag helst vill gå till innan det blir snorkallt igen hahaha.


Kommentarer
Postat av: Fоtомояsan

fin =)

2012-01-31 @ 10:54:52
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0